Hier doe ik het voor!
Voor het eerst in jaren echt vakantie
Tijdens de vakantie heeft Linda mijn backoffice werkzaamheden waargenomen, en dat heeft ze fantastisch gedaan; gestructureerd, vrolijk en vriendelijk en doortastend. Heel knap, zeker omdat de makelaardij een nieuw vakgebied voor haar was. Ik heb voor het eerst in jaren echt vakantie gehad dankzij Linda.
Voor de toekomst ga ik graag meer met Linda samenwerken, ook buiten de vakanties, want naast dat ze heel goed is in haar werk, is ze ook een hele leuke ‘collega’ om mee samen te werken.
Nathalie van Haaster | Eigenaar Zilter Makelaardij
Flow en fijne professional
Linda schakelt snel en is inventief. Nieuwe inhoud pakt ze heel goed op. Het samenwerken verloopt soepel en relaxt.
Wil je flow en plezier en een fijne professional dan is Linda een aanrader.
Wendelina Timmerman | Eigenaar Hooridee
Proactief en gemakkelijk bereikbaar
Wij zijn erg blij met de inzet van Linda.
Zij was snel ingewerkt, voegt gemakkelijk in en denkt proactief mee over het versoepelen van werkzaamheden.
Linda is gemakkelijk bereikbaar en goed inzetbaar tijdens piekmomenten op het secretariaat.
Zij ontzorgt daarmee haar collega’s op het secretariaat. Erg fijn dat Linda op de achtergrond aanwezig is.
Pieter Molenaar | Directeur Villa Uitzicht
Haakt snel aan
Tijdens de vakantieperiode heeft Linda ons ondersteund met diverse werkzaamheden.
Ze heeft de financiële administratie opgepakt en wat stevige uitzoek-klussen voor ons gedaan.
Door haar aanwezigheid kon een collega met een gerust hart op welverdiende vakantie.
De keuze voor Linda als VA is bewust genomen, omdat zij snel kan aanhaken en op afstand de juiste ondersteuning kan bieden. Wij raden Linda dan ook ten zeerste aan als VA.
Esther Kusters | Office- en ledenmanager Vereniging leven met dood
Verlaagt de werkdruk
Wij bevelen Linda van harte aan. Linda werkt zich snel in en pakt meteen werkzaamheden op.
Ze is proactief en neemt zelf initiatief. Ook al werkt zij op afstand gevoelsmatig is zij een van ons.
Wij zijn blij met haar extra inzet voor als de werkdruk bij ons tijdelijk even oploopt door extra werk, vakantie of ziekte.
Zo zorgen we met elkaar dat de rust bewaard blijft en tijdelijke pieken geen panieken wordt.
Sacha van Boxtel | Directeur Villa Uitzicht
Steun en toeverlaat
Linda Tegelaar is onze steun en toeverlaat op secretarieel gebied. Wij zijn BIZ Heemstede Centrum. Zij houdt het ledenbestand bij, notuleert, zorgt voor nieuwsbrief naar de klanten en naar de ondernemers. Geeft adviezen, gevraagd, maar soms ook ongevraagd, maar altijd positief. Dank voor je inzet.
Hilde Slagter | BIZ Heemstede Winkelcentrum
Onbezorgde vakantie
Door Linda heb ik 3 weken kunnen genieten van een onbezorgde vakantie.
Linda heeft mijn mailbox beheerd, facturen gestuurd en voorbereidingen getroffen voor een groepsreis voor een van mijn opdrachtgevers.
Met haar enthousiasme en punctualiteit is het prettig om met Linda samen te werken.
Else Baelde | Eigenaar THAT'S ELSE
Snel en efficiënt
Wij zijn vanuit Oneloan echt superblij dat Linda met FillingGaps ons helpt met allerlei werkzaamheden, variërend van mails beantwoorden tot eigenlijk het geheel organiseren van ons mini-congres en openingsbijeenkomst voor ons kantoor!
Linda pakt de zaken die wij vragen snel en efficiënt op, maar nog veel belangrijker, zij ziet zelf ook het werk en pakt dat net zo voortvarend en zelfstandig op.
Linda is scherp, attent, werkt nauwgezet en komt na wat zij afspreekt. Haar constructieve scherpe blik, houdt ons scherp en maakt ons beter.
Dimitri Arpad | Co-founder OneLoan
Zelfstandig en neemt initiatief
FillingGaps is precies hetgeen waar ik op zoek naar was en Linda is voor mij de juiste persoon die veel werk uit handen neemt, zodat ik me beter kan focussen op andere werkzaamheden.
Ze werkt heel nauwkeurig, zelfstandig en neemt initiatief.
De communicatie is altijd heel fijn en duidelijk; via whatsapp voor korte vragen maar ook fijn dat we af en toe telefonisch, via Teams of live bij elkaar inchecken.
Barbara de Vlam | Eigenaar Amsterdam Duck Store
